maandag 18 februari 2019

Wij zijn verhuisd.






Na een lange periode werken, tobben, piekeren, uitproberen, testen, is het eindelijk gelukt.
Ons BLOG is verhuisd naar onze website. Ik ben zo a-technisch als het maar kan maar het staat er. Het is altijd een risico wanneer ik "technische zaken op de website ga aanpassen. Dan gaat er ook altijd iets mis, deze keer ook weer. Onze website was niet meer in meerdere talen te lezen, terwijl de pagina's er gewoon nog waren. Je kon er alleen niet meer komen.
Hier had ik echt een techneut voor nodig. Gelukkig heb ik die gevonden Monique van Q webstudio
heeft mij enorm geholpen. Ik kan haar iedereen aanraden die een website wil laten maken, of problemen heeft met de website.
Zo, die schaamteloze reclame mag ook wel. Het is een hele opluchting voor mij. Dat wil niet zeggen dat de website klaar is. Er is al wat in de tekst veranderd en er moet nog het een en ander worden aangepast. 
Dit blog blijft zichtbaar, maar er worden hier geen nieuwe blogs meer geschreven. In de loop van de tijd worden er oudere blogs van hier verhuisd naar de nieuwe BLOGPAGINA.
Ik hoop jullie graag daar weer te ontmoeten, en wat nog leuker is...... je bij ons te kunnen begroeten.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten