maandag 11 juni 2018

🙊media stilte

Onbedoeld is er een lange periode geen bericht geplaatst. Wij zijn superdruk geweest met klussen, verbouwen, veranderen.
6 weken lang zijn er vrienden bij ons geweest om ons te helpen met alle werkzaamheden. Aan het eind van een lange zware dag gezellig met elkaar eten, daarna was er weinig ruimte voor de sociale media.
Tijdens alle werkzaamheden hadden wij ook gasten in ons gastenhuis, dat ging gelukkig ook allemaal door. Voor ons elke dag goed overleggen wat er gedaan moest worden en de zeer luidruchtige klussen konden wij uitvoeren zonder onze gasten te storen.
Voornamelijk zijn wij aan onze "eigen" kant aan het werk geweest.
Vrees niet, onze vertrouwde stek voor jullie is niet veranderd...... alhoewel?





Eindelijk is onze binnenplaats officieel parkeerplaats af. Wij hebben meerdere bloemperken aangelegd. Het is veel fijner vertoeven tussen de planten dan tussen de auto's. En er is voldoende parkeergelegenheid op 20 meter lopen.

Nog een reden waarom het er geen berichten en/of nieuwsbrieven zijn uitgebracht is de nieuwe wet op de privacy. Jullie hebben vast al vele mails hierover gehad. Een materie waar ik mij door alle bezigheden nog niet goed in heb kunnen verdiepen.
Ik moet nog een privacy verklaring voor de website schrijven en ook voor de nieuwsbrief, dit om te laten zien wat ik met alle gegevens doe.
De enige gegevens die ik nodig heb zijn een voornaam en e-mailadres om de nieuwsbrief te kunnen versturen, ik doe er verder niets mee. Maar ja, dat moet ik dan wel officieel ergens hebben staan.

Ik hoop nu weer in mijn gewone ritme te komen en jullie regelmatig op de hoogte te houden van ons wel en wee.

Zonnige groet uit Quincerot!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten